1. Käesolevad müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad tellimisel e-poest internetiaadressilt https://peetrikook.ee / Toodete müüja on Võru Tarbijate Ühistule kuuluv Peetri Köök (edaspidi: müüja), aadress Küti tee 4, Harjumaa, Rae vald, Peetri alevik 75312 Tingimustega reguleeritakse õigussuhteid, mis tekivad müüja ja toodete ostja (edaspidi: klient) vahel.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://peetrikook.ee. Kui klient esitab tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohalduvad tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimused.
1.3. Kliendil on võimalik enne tellimuse esitamist tingimused salvestada ja printida.
1.4. Klient nõustub tellimuse kinnitamisega tingimustes sätestatuga.
1.5. Kui veebikeskkonnas on toodete pildid kuvatud on toodete piltidel illustreeriv tähendus.
1.6. Kuna toodete puhul on tegemist lühikese kõlblik kuni säilivusajaga toodetega, ei ole kliendil õigust tellimusest taganeda (vastavalt VÕS § 53 lg 4 punkti 4 mõttes).
1.7. https://peetrikook.ee/ klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post: peetri.kook@vty.ee, tel. 59072777
1.8. Toodete hinnad e-poes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
1.9. Toodetele kehtivad tellimis hetkel kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, kehtib tellimuse ajal kehtinud hind.
2.1. Tellimuse vormistamiseks valib klient välja soovitud tooted ja kogused.
2.2. Klient läheb märgile „ostukorv“, täidab lüngad küsitud väljadel, valib kohaletoimetamise kuupäeva ning aja-akna millal soovib kaubale poodi järele tulla ning valib maksevahendiks ’’Maksan kauba eest Peetri Konsumi kassas’’.
2.3. Klient kontrollib, et tellimuse ostukorvis kajastatud tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile, valib tellimuse täitmise kuupäeva ja edastab tellimuse.
2.3.1. Müüja täidab Kliendi tellimusi 5 päeval nädalas esmaspäevast reedeni. Pühade ajal tellimusi ei täideta. Kui Teil ei õnnestu mõnda päeva valida, siis sel päeval on tellimuste täitmise piirarv juba täitunud ning Teil tuleb valida mõni teine päev.
2.4. Müüja saadab e-posti teel kliendile tellimuskinnituse koos tellimuse numbriga alustades tellimuse täitmist.
2.5. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita (kas osaliselt või täielikult), siis võib kliendi nõusolekul tooteid asendada. Klient märgib tellimuse esitamisel, kas nõustub asendusega või mitte.
2.6 Kaalu järgi müüdavate toodete (näiteks salatid, pagaritooted, lihatooted jmt) puhul võib toodete lõplik hind Tellimuse täitmisel muutuda. Müüja komplekteerib kaaluga müüdavad kaubad (salatid, kringlid, lihatooted jmt) võimalikult lähedase kaaluga soovitud kogusele. Klient nõustub kaaluga müüdavate toodete puhul tellimust esitades saama umbkaudu lähedase kaaluga kauba.
3.1. Klient saab kauba kätte Peetri Konsumi kulinaaria letist (Küti tee 4, Peetri alevik).
3.2. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse kliendi tellimuse kinnituse andmed ja selle alusel on tellimus kätte saadud.
3.3. Tellimuse kontroll ja toodete kahjustumise või kadumise riski üleminek:
3.3.1 tellimuse kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida tellimuse vastavust arvele;
3.4. kui tellimuse kättesaamisel ilmneb, et tellimuse hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada Müüjat (klienditeeninduse telefonil: 59072777);
3.4.1. toodete kahjustumise või kadumise risk läheb Müüjalt üle Kliendile alates toote(te) üleandmisest.
4.1. Müüja tagab kliendi poolt esitatud isikuandmete kasutamise vaid kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega, eelkõige ulatuses, mis on vajalik tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele.
4.2. Isikuandmeteks on andmed, mida klient esitab tellimuse vormistamisel; ees-ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, jne.
4.3. Klient annab nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks käesolevate tingimustega nõustumisel.
5.1. Juhul, kui müüja oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist.
5.2. Müüja vastutab ostetud toodetel ilmneva mittevastavuse eest realiseerimistähtaja ulatuses. Klient kohustub müüjat teavitama toodete mittevastavusest koheselt kauba kättesaamisel ja selle avastamisel, aga mitte hiljem kui 24 tunni jooksul.
5.3. Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile peetri.kook@vty.ee või telefonil 59072777. tellimuse number ja kättesaamise kuupäev Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, tellimuse number, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puuduse kirjeldus ja foto, esitatava nõude sisu.
5.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
5.5. Müüja ei vastuta tellimuse mittesihipärasest kasutamisest või mittenõuetekohasest hoiustamisest tekkinud kahjude eest.
5.6. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Lääne Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr